Trobada de quellegistes

16 03 2009

que-llegeixesDissabte es va fer una trobada presencial de Quellegistes en el marc de la fira del llibre en català, a St Cugat.

Un canvi d’última hora en l’agenda familiar va fer que una quellegista empedreïda com jo hi pogués assistir. Poca gent, bon humor i l’alegria de trobar-nos tot posant cara als nicks que corren per el fòrum. Realment tenia la sensació de que erem vells coneguts, compartir llibres uneix, què caram!!.

Vem poder conèixer i saludar l’inventor del quellegeixes, l’OriolSJ i li vem poder donar les gracies per tant beneit invent. Les administradores del fòrum, l’atzavara i l’ admina van demostrar que segueixen amb atenció les nostres anades i vingudes i van resultar de lo més eficients presentant-nos els uns als altres i comentant algun debat que s’ha creat al fòrum. Si les haig de puntuar tal com acostumo a fer amb els llibres en aquest blog, no tindré altre remei que puntuar-les amb 5 punts, una joia aquestes mosses!!!

I ara ja he pogut posar cara als nicks de la giralluna, loba, moarsu, chauchat, ginebró,… i ara mateix em venen un parell de cares i no els hi se posar el nick…. quina ràbia aquesta memòria menguant que m’ha atacat des que he fet els 40: espero que les fotos que van fer i que aviat penjaran al fòrum, me la refresquin !!

Hi havia algunes quellegistes que ja ens coneixíem de petites trobades que havíem fet per intercanviar llibres, ( màgia, botika, helenabonals, lilacwine) ,un altre ( jotero) que coneixia perquè ell mateix és autor i vaig anar a la presentació del seu llibre (Quadern de la selva) a la llibreria per excel•lència de Terrassa, “El cau ple de lletres” ara fagocitada per la mega cadena de llibreries Bertrand.

I ja quan marxàvem, una noticia que ens va corglaçar. En la ultima trobada d’intercanvi de llibres que vem fer a Barcelona a finals de gener, hi va venir la neu, una dona jubilada, que en trobar-la em va sorprendre la seva edat, ja que per el tipus de comentaris que havia fet al fòrum, jo la feia una dona jove i activa. Ves, perjudicis que encara arrosseguem respecte l’edat…. Pocs dies abans de la trobada presencial de St Cugat vaig sentir curiositat per saber si la neu vindria i em vaig voler posar en contacte amb ella , però vaig veure que en el fòrum apareixia com a Visitant, o sigui que s’havia donat de baixa del fòrum. Em va sorprendre, i en la trobada vaig aprofitar per preguntar a l’atzavara si és que s’havia donat de baixa o bé l’havien donat de baixa per mal comportament al fòrum , m’hauria estranyat, però tot potser, semblava batalladora la dona…..Resulta que la neu , en un moment donat va demanar com ho havia de fer per donar-se de baixa, i poc temps desprès l’atzavara va rebre un correu del seu marit explicant que la neu havia mort i agraint la companyia que havia trobat en el fòrum i en els llibres en els seus últims temps. Les que havíem compartit una tarda amb ella intercanviant llibres i de bona xerrera, ens vem quedar de pedra, no cal dir-ho. El cor encongit, però amb més ganes que mai de compartir el que ens agrada i viure el moment que passa amb alegria. Neu… una abraçada.

I per acabar us penjo el link al reportatge que en va fer radio St Cugat, i no en voldreu saber d’altre, qui és l’autora del reportatge? Doncs una altre quellegista força activa, així que tot queda a casa!!!

Apa, a seguir llegint i fins la propera trobada…..

Accions

Information

4 responses

17 03 2009
elveidedalt

Un plaer llegir la teva ressenya; ja veig qeu no vau perdre el temps…
Caram això de la Neu! Trastoc a qualsevol. Els llibres, peròo, ens recorden…

17 03 2009
elveidedalt

Un plaer llegir la teva ressenya; ja veig qeu no vau perdre el temps…
Caram això de la Neu! Trastoca a qualsevol. Els llibres, peròo, ens recorden…

19 03 2009
Mireia

hola, com que tens un blog força interessant t’enllaço al meu, que és aquest:
http://elracodelasolsidablogspotcom.blogspot.com/

Ens anirem llegint

19 03 2009
viuillegeix

vei, et vem trobar a faltar a la trobada
I jolin, quin paio ets, a tot blog interessant que em connecto o descubreixo, apa, es algun vei d’escala teu… que passa? que vius en un edifici d’aquests de 30 pisos i 40 portes per replà? quin follon el dia que s’espatlla l’ascensor!!!

Mireia, gràcies per enllaçar-me, el teu blog també promet, i com que portes carta de recomanació de l’escala del veí, això és garantia cultural assegurada 😉

Deixa un comentari

