3000

9 06 2009

mafaldaBenvinguts, passeu, passeu, casa meva és casa vostra.

Calculo que d’aqui a un parell de dies tindré la visita 3000 al blog. Mai m’hauria imaginat que hi hagués aquesta vidilla en el món blogaire!!!

No tinc preparat el coctel de benvinguda especial per el visitant 3000. El que m’agradaria és oferir un coctel per a cadascun dels 3000 visitants que heu tingut la curiositat de passar i compartir el que m’han fet viure les meves lectures.

Gràcies per les visites, no puc amagar ni la satisfacció de saber-me llegida, ni l’alegria de compartir la dimensió social que donen els blogs a l’acte solitari de llegir

Accions

Information

8 responses

9 06 2009
kweilan

Enhorabona!!!

10 06 2009
L'Espolsada

Enhorabona, un plaer passar per aquí.

11 06 2009
carina

Enhorabona, continuarem fet gran el nombre de visites

12 06 2009
elveidedalt

Amb que em vagis pujant un coctel cada dia fins als 300, ja en tinc prou…;-)

12 06 2009
Susanna

No te n’amaguis!!! Perquè et llegim i, amb tota l’alegria del món, compartim un dels vicis més meravellosos: llegir!

Felicitats!

Salut, bons llibres i millors còctels!

SU

12 06 2009
viuillegeix

kweilan, espolsada, carina, un plaer tenir-vos de visitants
vei,
tu el que vols es arribar a St Joan amb la ressaca posada a costa de les celebracions d’altri. Res, un coctel, com tothom i vas que t’estrelles….ah, i baixes tu a buscar-lo, que les escales són cada dia més dretes

SU, no me n’amago. Seguirem compartint alegries per molts posts més

12 06 2009
annatarambana

Jo et deixo un comentari més per afegir a aquest nº taaaan gran!! M’agrada el teu “piset”!!!

14 06 2009
rita

Eps! Ara cap a les 4.000! Jo hi penso col·laborar amb les meves visites. 🙂
Felicitats i petons, maca!

Deixa un comentari

