Un altre vici

7 07 2009

proves L’altre vici que tinc (dels confesables) és la fotografia. Estic estrenant la meva primera càmera digital. Bé , estrenar és un dir, me l’he firat de segona ma, que ara en diuen “ocasió”. Sort en tinc dels que, quan surt un nou  model, corren a abandonar el vell i a estrenar-ne un de nou. Deu ser això, que ens ofereixen la ocasió de comprar a bon preu.

Si , ja ho sé, porto uns anys de retard amb això de la digitalitat de la imatge, però els que em llegiu ja sabeu que no soc molt amant de les novetats ( sobretot de les editorials),  no tinc pressa, m’estimo més agafar-m’ho amb calma i veure per on tomben els vents. I ara mateix els vents que bufen al raconet del meu escriptori corren per mars de menús i llibres d’instruccions. Refotets, sembla que es gira mar grossa, l’analògica és molt més simple!!!

La foto és una mostra perquè veieu que me’n vaig sortint. Però no em pregunteu amb quin mode d’imatge, d’enfoc o de ISO l’he fet, que encara no he estudiat prou !!!!

Anuncis

Accions

Information

2 responses

10 07 2009
Magia

La fotografia es una altra forma d’art, pero no per aixo menys lloable que l’escriptura.

Espero veure les teves fotos pel bloc, segur que valen molt la pena!

10 07 2009
viuillegeix

Màgia: Un art misteriòs això de captar la llum i fer fotografies. Algunes de les meves fotos ja les coneixes ja que gairebé totes les fotos del blog són meves, fetes amb pelicula tradicional i digitalitzades posteriorment. Ara només canvio el suport de la imatge, la òptica conservo la mateixa i espero seguir captant la llum de la mateixa manera

Deixa un comentari

