Lectures, trobades i intercanvis

9 07 2009

13 rue del quellegeixesEl mes passat, la lectura conjunta del Ql va ser Les set aromes del món, de l’Alfred Bosch. Del llibre en diré poca cosa:  em va costar acabar-lo, té coses bones i em quedo amb el primer i els dos darrers capítols.

Del que volia parlar-vos és de la lectura conjunta, moderada per l’amic veidedalt, que va animar l’escala de veins a base de bé tot fent participar a l’Alfred Bosch, no només en l‘espai cibernetic del QL? sinò també en la trobada presencial que vem fer, ja no sé quin dia, en  un café de Barcelona.  Aqui us enllaço amb les fotos que han penjat al QL?

Vem ser una bona colla de quellegistes, 3 hores de xerrera  només interrompuda per l’intercanvi de llibres. Tots, obedients, vem portar dos llibres embolicats amb paper de diari, per allò de l’anonimat i el reciclatge, els vem posar en una bossa, i la ma presuposadament innocent de l’autor insigne que ens acompanyava, els va anar repartint. Hi vaig deixar dues novetats de l’ultim St Jordi, ja llegides i païdes, i em vaig endur cap a casa un Alberto Moravia i un Leonardo Sciascia.  Encara no els he llegit, però aquest estiu segur que cauen. M’encanta renovar la biblioteca.

La Giralluna, que apart de llegir, té traça fent “recorta, pega y colorea” ens va obsequiar amb un retrat del veinat que ens va deixar a tots bocabadats. Segons ella, “qualsevol semblança amb la realitat és pura coincidencia”. Amb la realitat real potser no hi té semblança, però ha retratat la realitat del forum amb precisió de cronista. Us hi poso algunes vinyetes perquè us feu una idea

13 rue sencer

el vei fotent crits

l'optometrista de capçalera

Només puc dir que vaig passar una tarda magnífica amb la sensació d’estar entre amics de tota la vida, tot i que a la majoria era la primera vegada que els veia. Es veu que la lectura uneix més que moltes famílies

Anuncis

Accions

Information

6 responses

9 07 2009
L'Espolsada

Quin bon rotllo, no? A mi Les set aromes… també em va costar… en canvi et recomano L’atles furtiu!
En Sciascia val molt la pena.

9 07 2009
Clio

Un relat boníssim d’aquesta tarda que em vaig perdre. Què bé que us lo devíeu passar!!! Salutacions de Clio de Vermeer.

10 07 2009
elveidedalt

Un plaer haver sortit de l’armari; vul dir, del replà!

10 07 2009
viuillegeix

Si, espolsada, bon rotllo total. Aquest veinat està molt ben avingut. Ara quan compro un llibre, ja penso si l’intercanviaré en la propera trobada de quellegistes.

Efectivament, Clio, ens ho vem passar molt bé i espero que poguem anar repetint trobades per xerrar i per intercanviar llibres, siguem molts o pocs

Vei, plaer mutu

10 07 2009
hiniare

Hola!, sí que està bé això de sortir de la soledat de l’ordinador i poder conèixer la gent de prop. Gairebé tres hores, i se’m van fer tan curtes! El fòrum ha servit per trobar-nos a gent que si no, potser no ens hauríem conegut, però no es pot comparar amb el contacte humà. Llàstima que no puguis venir aquest dissabte, a veure si anem fent lectures, cafès i altres excuses per passar una estona amb la colla del QL. Fins aviat.

10 07 2009
Susanna

Vaja, ja veig que, al final, m’hi hauré d’apuntar…

Una crònica d’una tarda estupenda, felicitats! M’ha agradat molt la teva darrera frase: “Es veu que la lectura uneix més que moltes famílies”, quina gran veritat!

I les vinyetes… brutals, no?

Petonàs,

SU

Deixa un comentari

