Lectures conjuntes

29 09 2009

09_07 llibres casa-20Enganxada al QL? com estic, he accedit a moderar una lectura conjunta. Ja sabeu, es proposa un llibre , un ritme de lectura, i es va comentant.

És increible com creix un llibre quan el llegeixes conjuntament amb altre gent. Cadascú es fixa en coses diferents i  això fa que llegeixis amb més ulls. Encara que el llibre no t’agradi, li vas trobant altres punts de vista i sempre li acabes trobant coses bones. I no diguem ja si el llibre t’agrada, aleshores els comentaris dels altres tenen un efecte multiplicador, i quan algú remarca alguna cosa que a tu també t’ha agradat, produeix una gran satisfacció.

Això de fer lectures conjuntes no se m’havia passat mai pel cap fins que vaig entrar al QL? pou de vicis i satisfaccions lectores. La primera en la que vaig particiar va ser l’Anna Karenina, després Mansfield Park, Les set aromes del món i Howards End. Totes han tingut la seva gràcia i han estat molt gratificants.

El dia 12 d’octubre comencem L’amant de Lady Chatterly, de DH Lawrence. La vaig triar per la polèmica que va aixecar quan va ser publicada. Jo la vaig llegir quan tenia 20 anys, ( res, fa quatre dies, uns estudis, mitja vida laboral, un marit i un parell de criatures que ja són adolescents) i tinc curiositat per saber com aguanta la relectura.

Us hi afegiu? Entreu al fil corresponent del QL? i apa,  la cosa és fàcil: llegiu i comenteu.

I si encara no sou quellegistes, us hi registreu, que és molt fàcil, és gràtis i  és un forum que només fa que donar alegries.

Anuncis

Accions

Information

8 responses

29 09 2009
elveidedalt

Hmmm, jo tenia algun més quan el vaig llegir. O sigui, abans-d’ahir. I ara, m’escandalitzaria! No sé si em convé apuntar-me…;;.-) Però sent tu la moderadora; m’ho repenso.

30 09 2009
L'Espolsada

Al club de lectura de la llibreria he descobert que un llibre compartit creix moltíssim, és una experiència increïble comprartir la lectura, els jocs i els matisos…

30 09 2009
Màgia

Buscaré el llibre a la biblioteca, a veure si sóc a temps d’afegir-m’hi!

1 10 2009
El Pobrecito Hablador del Siglo XXI

Així que tu ets ‘Viu i llegeix! Quina sorpresa! Vas ser dels primers “seguidors” del Pobrecito. Gràcies! M’apunto els teus suggeriments
Salut i molt d’èxit al QL

1 10 2009
La.

A veure si estic a temps!!! Estic a mitja lectura…jo crec que d’aquí al 12, hauré enllestit…

1 10 2009
viuillegeix

Si, veí, t’escandalitzaràs un no dir….., serà un honor tenir l’entrenador en la lectura conjunta. Es veu que això d’entrenadors de futbol una mica llegits es porta molt…

Fe, alerta no us creixin gaire els llibres, que a la llibreria no hi cabreu…..

Magia i La, estem tots acabant el que tenim entre mans per ser a lloc en el moment de la sortida… preparats, llestos……

La, et tindrem coma quellegista? quina ilu!

Pobrecito, “la vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida”. Un no es pot fiar mai de les aparences… fins i tot als de ciencies ens agraden les lletres

2 10 2009
Eva

Molt interessant… quan vagi una mica menys saturada de feina intentaré fer-ho també, deu ser molt enriquidor….
Salut!!!

9 10 2009
digue'm ariadna

… El vaig llegir als 18 i m’agradarà compartir la seva relectura, ens veurem al forum…
=:)

Deixa un comentari

