BI 09: el regal

6 01 2010

Benvolgut Jordi Casanovas, he tingut el plaer de coneixer el teu blog gràcies a les iniciatives esbojarrades del vei i companyia.

Veig que t’agrada la fotografia i que ets molt bon fotògraf.  Aqui tens unes quantes fotos “d’aficionadillo”, però que m’agraden, espero que a tu també t’agradin.

(he reduit al qualitat de les fotos per poder montar un video amb música, i aqui tens també les fotos a seques )

Bon any 2010, bones fotos i bones lectures

Anuncis

Accions

Information

4 responses

6 01 2010
Jordi

Ostres! moltes gràcies. M’agrada molt i em penso que les fotos tampoc són tan d’aficionadillo, si més no igual que les meves. També m’ha agradat força la cançó que hi has posat de fons. No coneixia aquesta cantant i em penso que en buscaré alguna cosa més.

Bon any i ja ens anirem veient.

6 01 2010
Joan

M’agradat força, la meva prefe la de les sabates grises amb els llacets… jo també buscaré mes música de l’Angela McCluskey.

7 01 2010
elveidedalt

Colló! Literata i fotògrafa! Què amagat ho tenies! I a sobre, descobreixo una cantant (no tu. és clar; que ja seria la repera que cantessis !) que no coneixia. Un bell regal, sí senyora! El Jordi estarà content

7 01 2010
viuillegeix

Jordi, me n’alegro de que t’agradi.
Més música de la McCluskey a http://www.myspace.com/angelamccluskeymusic

Joan, les sabates dels coreans són tot un poema, i un diumenge de platja popular a corea, també és per fer una novel·la sencera….

Vei, no pateixis que no em posaré a cantar, seria patètic i perdria a més d’un amic!!

Deixa un comentari

