Recomptes, resums, rànquings i bons propòsits per a l’any nou

7 01 2010

Seguint el costum de la casa, no faig bons propòsits per a l’any que tot just estrenem, els canvis que hagin de venir ja vindran, siguin impulsats per la meva voluntat o per els vents del destí.

El que si m’agrada és fer balanç de l’any que hem tancat, sobretot si el balanç és positiu. I com que tot el balanç que faig és dels llibres que he llegit i de les hores que he passat amb un llibre entre mans o en aquest ordinador escrivint sobre el que llegeixo i compartint-ho amb quellegistes i altres blogaires que teniu la paciència de llegir-me, el balanç no pot ser altre cosa que positiu: m’ho he passat teta .

Fent recompte, he vist que han passat per les meves mans 48 llibres, si fa o no fa tants com l’any passat . La inútil estadística que tanca el balanç anual deixa anar les següents xifres

Classificació

X Obviable. Aquest any no n’he ensopegat cap, tot i que hi ha hagut 4 llibres que he abandonat per raons diverses.

●Es deixa llegir, però si no el llegeixes no et perds res. D’aquests n’he contat 4

●●Té coses bones , però hi trobo a faltar alguna cosa. En aquesta categoria n’he posat 8

●●●M’ha agradat. Enguany he estat de sort, ja que n’hi ha 19.

●●●●M’ha agradat molt . D’aquests, 10 que he disfrutat de no dir.

●●●●●De lo milloret que he llegit mai. Aquest any també han sigut 2 els que m’han entusiasmat

Idioma

Català 35 (72.9 %)

Castellà 5 (10.4 %)

Anglès 8 (16.7 %)

Escrit per

Home 28 (58.3 %)

Dona 20 (41.7 %)

Original o traducció?

Original 23 (47.9 %)

Traducció 25 (52.1 %)

La llista complerta dels llibres llegits la trobareu aquí

Bones lectures per al 2010
Accions

Information

8 responses

7 01 2010
elveidedalt

Al Sílvia Alcàntara al nivell de la Rodoreda? Caram! Doncs si ho diu la Viu, caldrà fer-li cas.

7 01 2010
Susanna

Això sí que és un resum ben parit!

Ets una crack! I per aquest 2010, MÉS!!!

Un petonàs!

SU

8 01 2010
Ramon.EastRiver

Gràcies per compartir sempre lectures i valoracions. Una feina gustosa vigilar-les i observar-les després.

8 01 2010
kweilan

Una llista molt interessant i a més què ben estructurada. Felicitats i també per tu, bones lectures durant aquest any 2010.

8 01 2010
viuillegeix

Al tanto, veí, que el lletraferit de la colla ets tu, lo meu és opinió i gustos totalment subjectius, i aqui només puc dir que les dues dames m’han encantat!!

Susanna, Crec que aquest és el meu sostre de lectura, segurament al 2010 seran menys

Ramon, el gust és meu de compartir-ho i la flipada de que em llegiu

Kweilan, estructurada i ordenada amb les coses que m’agraden, aixo si que ho tinc, ara, amb les que no em venen de gust, no hi ha cristo que s’hi aclari!!

9 01 2010
òscar

Un any lector que, fins i tot resumit en xifres i estadístiques, presenta un balanç amb molt bona fila. I mira que és fa estrany dir que algun número del 2009 pot fer bona fila.

9 01 2010
Mireia

has fet un grapat de bones lectures, aquest any. Les teves valoracions m’aniran molt bé per properes lectures

2 01 2011
Lectures del 2010 « Viu i llegeix

[…] el costum de la casa, faig recompte dels llibres que he llegit aquest any i perdo el temps una estona fent estadístiques […]

Deixa un comentari

