Una lectora poc corrent. Alan Bennett

7 01 2010

La vaig trobar en una llibreria de segona ma en anglès i no vaig poder resistir-me a comprar-la.  L’argument el trobareu aqui

L’he trobat  fantasia, divertida i escrita amb gràcia. Llegint el llibre una es pot imaginar tranquil•lament com parla la monarquia anglesa, quan no fa discursos, vull dir.

Engega uns quants tòpics sobre llibres que als malalts de llibres ens encanten: llegir obre la ment, et fa més humà, et permet posar-te a la pell dels altres, llegir dona ales, els llibres són un artefacte que fan esclatar la imaginació……

Es llegeix ràpid i fa passar una bona estona.

Anuncis

Accions

Information

5 responses

7 01 2010
kweilan

Jo també vaig passar una bona estona. És entretinguda i també et fa reflexionar sobre la lectura i els lectors. Bona recomanació!

7 01 2010
Rita

A mi també em va agradar i em va fer passar unes bones estones. Molt recomanable!

7 01 2010
Mireia

Veig que tots estem d’acord.

14 01 2010
carme

Un inprescindible, em va agradar molt, per mi molt recoomenable, junt amb el de El club literari de Gurnsey i el pastís de pela de patata.

14 02 2011
quaderndemots

Hola, em feu una mica d’enveja quan veig que llegiu els llibres que encara són ben calentets. Jo de moment ( i no me’n queixo gaire) em conformo amb els de les lleixes de la biblioteca. Divendres vaig buscar L’últim dia abans de demà i evidentment encara no hi és , sort que tinc paciència. Però la sensació de trobar-se fora de joc a vegades pesa una mica.
Fa quatre dies vaig trobar-me Una lectora poc corrent, i és entretingut i divertit.
Fins aviat

Deixa un comentari

