Kafka a la platja. Haruki Murakami

10 01 2010

Aquest va arribar a les meves mans a través d’un intercanvi entre quellegistes

Un noi de quinze anys, el més valent del món,  que vol ser lliure i s’escapa de casa.

Un home que parla amb els gats, i el que és més sorprenent, aquests li contesten. Prediu tempestes i fa ploure sorells i sangoneres allà on vol.

El misteri dels nen hipnotitzats mentre anaven d’excursió amb la mestra durant la guerra dels japonesos amb els americans.

L’enigmàtic passat de la directora d’una petita biblioteca amb molta història.

Un peculiar bibliotecari que també amaga un petit misteri.

L’anar i venir d’un ex-soldat camioner, que mai no ha obert un llibre i de cop i volta es veu atret per la música clàssica i les pel•licules de’n Truffaut.

Temps paral•lels, coincidències impossibles,intuïcions, prediccions, portes del temps que s’obren i es tanquen a travès de misterioses pedres….Tot plegat ens porta a un univers oníric i de fantasia enrevassada que no comparteixo amb el sr Murakami. Definitivament no he entrat en el seu univers i se m’ha fet pesat d’acabar-lo.

M’ha agradat l’univers de la biblioteca i el bibliotecari, que té el seu moment estel•lar amb la visita de les feministes “M’és igual la bandera que porti la gent, però el que no suporto de cap manera són les persones buides.”

El que en diuen per la xarxa

Afortunadament hi ha gustos per a tot i hi ha a qui li ha agradat, com a l’estimat veí o als de can llibrofags. Ja ho diu la Mercè, et pot agrada molt o gens ni mica.

Anuncis

Accions

Information

15 responses

10 01 2010
Júlia

Sóc de les del gens ni mica, no connecto amb aquest escriptor.

10 01 2010
Mireia

No he llegit mai res e murakami.tinc a la pila de pendent El salze cec i la dona adormida

10 01 2010
Màgia

És un llibre per damunt de tot estrany, però a mi em va agradar. Em va recordar alguns quadres de Dalí, surrealistes i plens de significats amagats.

10 01 2010
elveidedalt

Estrany, per això, interessant.

11 01 2010
Jordi

jo ara estic amb un altre japonès, el Haruki potser més endavant

11 01 2010
Myself

Em sembla que encara no m’he llegit mai cap llibre d’un autor japonès. Potser m’hi hauria de posar.

12 01 2010
kweilan

Quan vaig acabar aquest llibre, vaig fer creu i ratlla. Ja no li he donat cap més oportunitat. N’he llegit uns quants i cap m’ha agradat.

18 01 2010
Marta

M’ha encantat!!

20 01 2010
Botika

Hola,
La lectura no em va resultar pesada, al contrari, lleugera i fins i tot interessant (…), era el meu segon Murakami (el primer va ser “El meu amor Sputnik”), i després d’aquest he decidit, veient el gran èxit d’aquest senyor, que no tinc capacitat per entendre les seves històries, i per tant, no val la pena que perdi més el temps llegint cap llibre seu.

3 05 2010
truska

Mira que em costa enganxar-me a un llibre, però aquest a sigutdels pocs que ho ha fet i molt ,tot i queal començament em va confondre.
ara estic per comprar-me’n un altra:”La fi del món i un despietat país de les meravelles”.
si algu em pod donar una opinio si es millor aquest o :”Tòquio blues”, ho agrairia.

4 05 2010
viuillegeix

hola truska
Jo no he llegit res més del Sr Murakami i no et puc ajudar. Si entres al Que llegeixes ( http://www.quellegeixes.cat/ ) veuràs que hi ha tot un fil de discusió dedicat a Haruki Murakami i de ben segur que agun que altre quellegista et treurà de dubtes

31 08 2010
resmés

murakami es un dels millors escriptors,ho és per mi almenys, extrany,provocatiu, la seva forma de narrar i les seves histories son increíbles en tots els sentits.

31 08 2010
resmés

tot i així, em quedo amb Tokio Blues.Si algú no l’ha llegit qe no se’l perdi, no es tan extrany com Kafka, el convido totalment a descubrir-ho!

31 08 2010
viuillegeix

resmés, gràcies per al recomanació, provaré Tokio Blues

1 09 2010
resmés

de res, espero tenir alguna noticia teva quan te lhagis acabt de llegir,aviam q tha semblat:)

Deixa un comentari

