1a edició dels premis a la millor entrada de can Opinalia

15 01 2010

M’he animat a participar en una altre iniciativa blogaire… aquesta vegada de can OPINALIA. Es tracta de la

1a edició dels premis a la millor entrada

La idea és fer, entre tots els blogaires participants, una tria de les 50 millors entrades fetes en blogs: contes, relats, pensaments, reflexions…

Si hi vols participar, ja ho saps, fes una tria de les 3 millors entrades del teu blog, les envies, i apa, entre tots els participants votarem les que més ens agradin.

Les meves entrades participen amb els numeros 25, 26 i 27, i corresponen als posts

Recomanacions per St Jordi

De vins i llibres. Llistes dels més venuts

Vida i llibres. Corazón tan blanco

Com més gent hi participi, més tria i remena podrem fer i més nous blogs coneixerem. De moment ja hi ha més de 80 entrades participants.

Accions

Information

4 responses

15 01 2010
òscar

Miraré que s’hi troba “d’aprofitable” al meu. Segur que el nivell és alt no, molt alt.

15 01 2010
kweilan

Jo també he participat. Una molt bona iniciativa del Ramon.

16 01 2010
annatarambana

La idea em sembla molt bona, però què difícil la tria! Vaig cap a Opinalia! 😉

16 01 2010
Rita

Una altra bona iniciativa blocaire! Jo també hi he participat…

Deixa un comentari

