Invents de la humanitat que potencien la lectura

7 05 2010

La moto Des que tinc moto llegeixo més: anar a la biblioteca és un moment i no m’haig de preocupar de trobar aparcament.

La PDA Hi tinc la llista de recomanacions, sempre a punt per si em despenjo a la biblioteca o a una llibreria així sense avís previ.

La rentadora de roba i la nevera No m’imagino rentant la roba a ma ni anant a plaça cada dia. No tindria temps per llegir ni per anar a guanyar-me la vida. Tindria temps per viure?

Ordinadors i altres andròmines Què faria jo sense les recomanacions del QL i de les lectores blogaires de capçalera? La  Magia , la Mireia , la Laura , la SU , la Kweilan , la Marta , la Fe l’ Helena i El vei de dalt que sempre se les arregla per estar solet entre un grapat de dones.

Anuncis

Accions

Information

11 responses

8 05 2010
Màgia

Sobretot sobretot la rentadora i la nevera! No sé si seria capaç de substituir la lectura per rentar roba, i a sobre a mà, se’m fa molt difícil imaginar-ho. (A part dels ordinadors i Internet, que ens posen a tots en contacte i fan molt fàcil compartir ressenyes i opinions). Molt bon apunt!

8 05 2010
Mireia ( un altre invent)

Tenia curiositat per saber com t’ajudava la moto! 😉

9 05 2010
L'Espolsada

Caldria alguna cosa que ens estalviés la planxa i ja seria la pera.
Gran apunt!

9 05 2010
mireia

I la “teleescombreria” també ajuda, oi? Ens deixa més temps per endinsar-nos en els llibres!!
Quan he começat a llegir això de la moto he estyat uns segons més que intrigada!

9 05 2010
Rita

Com ja s’ha dit per aquí, alguna cosa que substituís la planxa i ja seria fantàstic! 😛

Bon apunt!

9 05 2010
Eva

La biblioteca… el millor invent ( per mi ).
Salut!!!

10 05 2010
viuillegeix

Si, ja veig que haurem d’acabar de solucionar el problema de la planxa , però tot és anar acostant la planxa a la lectura. Per exemple, tot sovint poso la planxa davant l’ordinador, engego el “tv3 a la carta” i em passo els programes de l’hora del lector” endarrerits….
I tinc uns amics que, mentre un planxa, l’altre llegeix en veu alta .

10 05 2010
Susanna

Conxu, quins grans invents! Com hi ha món!

Glups, blogaire de capçalera? Ara mateix m’han sortit els colors… Gràcies per considerar-m’hi!

I, per cert, el que fas per “acostar la planxa a la lectura” (quin gran títol per a una conferència, no?) em sembla fantàstic!
Bé, i això dels amics és extraordinari!

Salut i visca la lectura!

SU

10 05 2010
elveidedalt

Doncs jo, des que vaig en moto, llegeixo menys! Abans el metro o l’autobús eren al meva sala de lectura habitual! I com que no tinc rentaplants, ni planxadora, ni cosidora, ni fregadora, ni cuinera; perdo molt de temps, i ni llegir-te puc! ;-(
Els diré en aquestes noies tan maques que cites a dalt, que pugin a donar-me un cop de mà. A canvi, els faré ressenya dedicada. Te’n dec una!

16 05 2010
Siqui Sanchez

A mi la planxa, no m’afecta . Jo no planxo, no he planxat i no planxaré mai. És una questió de principis. Haurieu de fer com jo, us ho recomano 🙂

25 05 2010
La

Ostres, doncs jo, amb una mica menys de planxa, podria llegir més!!! 🙂

Deixa un comentari

