El celler. Noah Gordon

12 09 2010

Tenia ganes de llegir cosa lleugera, el llibre voltava per casa i me’ vaig llegir en un dia de vacances. La única cosa que m’ha fet acabar-lo és que fa gràcia que l’acció passi a Catalunya. L’he trobat molt justet i d’escriptura molt evident. He tingut sempre la sensació que el llibre és el resultat d’una fórmula( una mica d’història, una mica de drama, una mica de tendresa, una història d’amor, i llenguatge ben planer ) . Se li veu la tramoiia per tot arreu, apart que, com moltes novel·les històriques, la mentalitat dels personatges no es correspon a l’època en que representa que es desenvolupa l’acció.

En resum: obviable.

Anuncis

Accions

Information

5 responses

12 09 2010
Mireia

Mira , en el blog d’en XeXu de llibre sno fa gaire en van parlar, jo comentava que no havia llegit res de Gordon i després de veure que la majoria de gent el recomanava m’ho estava pensant. Ara, però em tornes a fer dubtar

12 09 2010
viuillegeix

Mireia, en Noah Gordon en té algun best seller bastant millor que “el celler”. “El metge” per exemple

13 09 2010
elveidedalt@hotmail.com

Estem d’acord. Que no cunda el pánico…

14 09 2010
L'Espolsada

Com se t’acut??? Ja t’hauria donat jo solucions lleugeres per passar el temps!

14 09 2010
viuillegeix

veí, no ho direm a ningú que estem d’acord

Fe, ho sento, ho sento, no ho faré més i seguiré els teus consells ” a pes juntillas”

Deixa un comentari

