75 setmanes a la llista dels més venuts

8 10 2010

Aquesta setmana, fullejant el suplement de cultura de La Vanguardia on cada setmana hi ha la llista dels més venuts m’he adonat que l’Olor de Colonia de la Sílvia Alcàntara fa 75 setmanes que està entre els 10 llibres més venuts.  Això és quasi un any i mig. Sense parafernàlies ni muntatges de màrketing: només una història impecablement escrita i el boca orella de lectors entusiasmats.

Felicitats Sílvia!!!

 

Accions

Information

3 responses

8 10 2010
Mireia

I jo sense llegir-lo! I mira que tothom en diu coses bones. Al final hauré de fer un pensament

12 10 2010
Màgia

Les coses bones ho són per elles mateixes, sense campanyes ni publicitat al darrere. Felicitats també de part meva!

12 10 2010
elveidedalt

Ara sóc jo el que faig cas…Ja vaig per la meitat. Enganxa.

Deixa un comentari

