Lectures del 2010

2 01 2011

Seguint el costum de la casa, faig recompte dels llibres que he llegit aquest any i perdo el temps una estona fent estadístiques inútils.

Aquest any he traginat 43 llibres, alguns menys que l’any passat i heus aquí  les estadistiques que no porten cap a res, llevat de constatar que els percentatges són pràcticamnet clavats als del 2009

Classificació

X Obviable. Aquest any no n’he ensopegat 2 i a més n’hi ha hagut 4 més que no he acabat per raons diverses.

●Es deixa llegir, però si no el llegeixes no et perds res. D’aquests n’he contat 1

●●Té coses bones , però hi trobo a faltar alguna cosa. En aquesta categoria n’he posat 3

●●●M’ha agradat. Enguany he estat de sort, ja que n’hi ha 15

●●●●M’ha agradat molt .  D’aquests, 16 que he disfrutat de no dir.

●●●●●De lo milloret que he llegit mai. Aquest any també han sigut 2 els que m’han entusiasmat

Idioma

Català 31 (72.1 %)

Castellà 9 (21.1 %)

Anglès 3 (6.9 %)

Escrit per

Home 25 (58.14 %)

Dona 18 (41.86%)

Original o traducció?

Original 20 (46.5 %)

Traducció 23 (53.4 %)

La llista complerta dels llibres llegits la trobareu aqui

Anuncis

Accions

Information

10 responses

2 01 2011
Mireia

Coincidim en tres: Quatre germanes, El silenci dels arbres i La libreria i casualment també coincidim en les valoracions. Jo hi poso estrelles de 1 al 5 però el resultat és exactament el mateix ( 4 pels dos primers i tres per el darrer) Quines casulaitats, no?

Amb el ue no coincidim és amb la quantitat de llibres, ni per equivocació… jo n’he llegit forces menys.

Bon any i bones lectures

2 01 2011
SM

De tots els resums literaris de l’any em sem,bla eu el teu és el més ben organitzat!

2 01 2011
kweilan2

Impressionant aquesta llista i la valoració que en fas. Enhorabona! Que el 2011 et porti un any de bones lectures!

3 01 2011
Sophia Blasco

No he llegit tants llibres com tu, però com que el que estic llegint m’agrada tant, te’l recomano!
El títol: ‘El Bar sota la mar’
L’autor: Benni, Stefano
Editat a Palma [de Mallorca] : Moll, 2005

Us desitjo un molt Bon Any Nou!

3 01 2011
viuillegeix

Mireia, celebro les coincidències

Salvador, suposo que la meva formació cientifico-tècnica hi deu tenira lguna cosa a veure en aquestes estadístiques. A la llista de l’any vinent n’hi apareixerà un de teu

Kweilan bones lectures per a tu també

Sophia, benvnguda al blog. Aquest llibre que comentes el tinc a la llista de pendents i tinc ganes de llegir-lo. El va recomanar, amb l’entusisme que la caracteritza, la Marina Espasa a l’hora del lector. A veure si aquest 2011 el pesco i el llegeixo

3 01 2011
SU

Noia, ets una “machine”! No només per la quantitat de llibres llegits sinó per la teva organització a l’hora de valorar i puntuar. No només deu ser qüestió de la teva formació…

També et recomano el llibre de l’Stefano Benni, que també em va agradar en el seu moment! (http://llegeixesoque.blogspot.com/2007/09/final-duna-etapa.html).

Una abraçada, molts petons i bones lectures!

SU

3 01 2011
elveidedalt

I a part de llegir, vius? 😉
Enveja sana…

4 01 2011
viuillegeix

SU, machine? ja ja !!

Vei, si, hi ha temps per tot en aquesta vida, fins i tot de dormir!

4 01 2011
Botika

Que tinguis un bon any, ple de lectures!!!
Aquest any jo no he llegit tant com tu però sí alguna cosa de les que has comentat per aquí i que han estat petites grans descobertes, com La desaparició d’Esme Lennox.
Salutacions!!!

5 01 2011
viuillegeix

Botika, me n’alegro que t’agradés l’Esme Lennox, a veure si animem les lectures i l’intercanvi de llibres del 2011. Bon any!!!!!!!

Deixa un comentari

