S’acosta St jordi

10 04 2011

… que tothom sap que és el dia en que es venen  més llibres de tot l’any, però m’ha sorpres molt desgradablemet veure un cartell en una llibreria on hi deia “recomanacions per el dia del llibre”… dia del llibre? m’ha fet mal als ulls. Potser les grans cadenes que desembarquen a Catalunya haurien de parar la orella   i veure el què passa al país abans de fer traduccions automàtiques i parar la ma en busca de clients. Francament, a mi m’agraden més les recomanacions per St Jordi .

Així doncs, jo faré es meves

M’autoregalaré

un parell de llibres d’un parell d’autors que m’agraden molt i que acaben de treure novetat ( ja veieu que poc a poc vaig deixant la religió)

Solar de Ian Mc Ewan

Los enamoramientos de Javier Marías

i m’estic pensant si no comprar-me alguna novetat d’autores més nostrades, com  La nevada del cucut de la Blanca Busquets o bé Primavera estiu etc de la Marta Rojals, que n’he llegit bones crítiques de  la meva llibretera de capçalera

Recomanaré a ulls clucs

L’últim dia abans de demà de l’Eduard Márquez, a tot aquell qui vulgui llegir literatura depurada de la bona

La casa cantonera de Silvia Alcàntara, als qui vulguin una novel·la condensada amb una història compacta on no hi falta ni hi sobra ni una coma

La tieta Mame de Patrick Dennis i El joc de Déu de Salvador Macip, als que tinguin ganes ganes d’evadir-se i de passar una bona estona rient

La feina o la vida de l’Eva Piquer a les mares i pares que busquen, com si existís, la conciliació de la feina  amb la família

El casalot de Charles Dickens als que sempre es diuen que han de llegir un clàssic , però no s’hi posen mai perquè tots els hi semblen feixucs. Aquest és llarg, però gens feixuc.

Vida i destí de Vasili Grossman i Tota una vida de David Grossman, als qui vulguin marcar un abans i un després de la seva vida a partir d’una lectura

però sobretot, sobretot, sobretot, recomanao a ulls clucs que compreu i llegiu el que us vingui de gust.


Accions

Information

10 responses

10 04 2011
kweilan2

Em prenc nota. Bones recomanacions!

10 04 2011
SM

Caram, moltes gràcies per recomanar El joc de Déu, sobretot tan ben acompanyat! És un Sant Jordi molt dens de novetats interessants, aquest. Costarà triar.

10 04 2011
elveidedalt

Mirarem de seguir els seus savis consells…

11 04 2011
Imma C.

Avinent amb vida i llibres
-Diccionari d´onomatopeies i altres interjeccions, ed. Eumo 2011
-Arbres remercables de Catalunya, Martí Boada i Arnau Boada 2011

11 04 2011
myself

Gràcies per les recomanacions. Crec que els seguiré i em compraré el de la Sílvia Alcàntara. Bon Sant Jordi i bona lectura!

11 04 2011
Botika

Jo ja havia pensat en alguns dels que recomanes, potser “Vida i destí”, que és un senyor totxo. Quan llegeixis “Solar” ja diràs…
Bones lectures!

14 04 2011
Màgia

Jo també me n’apunto algun (cada cop que topo amb “Vida i destí” de Grossman reculo davant el seu volum… però un dia o altre caurà, segur). Aprofito per dir que coincideixo amb el que dius sobre St Jordi, que passis un molt bon dia i gaudeix de les noves lectures!

15 04 2011
L'Espolsada

Tic-tac… s’acosta, s’acosta.

15 04 2011
SU

Acabo d’acabar “Primavera, estiu, etcètera”. No te la perdis!

I, si pots, fes un lloc al teu cor per “Maic”.

Una GRAN abraçada,

SU

16 04 2011
viuillegeix

kweilan, a fer llarga la llista!!

Salvador, no es mereixen!

vei, per savi ja et tenim a tu

Imma, anotades les dues curiositats

myself, bones lectures

Botika, vida i destí s’ha d’agafar en un moment seré i amb temps per devant.

Màgia, quan caigui, ja ens ho explicaràs

Fe , aquest any sergur que serà un St Jordi diferent, però segur que la teva clientela fidel ja està fent cua per rebre les teves recomanacions

SU, les teves recomanacions sempre es fan un lloc en el meu cor

Bones lectures i bon Sant Jordi ple de llibres per a tots!!!

Deixa un comentari

