La nevada del cucut. Blanca Busquets.

15 07 2011

Vaig estar molts dies llegint-lo perquè em va atrapar en un mal moment vital i de poca energia, però és una historia que arrossega, de fet el gruix de la novel•la me’l vaig polir dos dies.

És la historia de dues dones que viuen lligades a la por i sobreviuen superant-se a si mateixes a través de l’escriptura. El relat de les seves vides, tan diferents però amb tants punts en comú, fa posar els pels de punta . Una historia tràgica i tendra d’unes vides que podien ser molt desgraciades, però la mateixa força que les duia a escriure, les duia també a viure, a superar-se i a superar prejudicis propis i aliens. I les duia a créixer, sobretot a créixer. Dues heroïnes anònimes de les seves pròpies vides .

La novel•la ha guanyat el premi llibreter d’enguany, i l’autora s’ha guanyat la meva admiració, la seguirem llegint

 El que en diuen per la xarxa

premi llibreter 2011

magnífica ressenya, amb argument complert inclòs, a ca l’espolsada, que ha tingut  l’autora presentant el llibre. M’ho vaig perdre


Accions

Information

9 responses

15 07 2011
Quadern de mots

El tinc pendent, ha de ser un bon llibre.

15 07 2011
Màgia

Jo també el tinc pendent, però sembla que encara que sigui estiu (i suposadament, vacances), la llista de llibres per llegir no baixi mai!

15 07 2011
hiniare

La tinc al prestatge llençant-me cants de sirena. És la següent de la llista, a veure què tal…

16 07 2011
Mireia

Està a la llista de pendents. Tot el que n’he sentit és bo.

16 07 2011
L'Espolsada

Ara estic llegint una de les seves primeres novel·les, El jersei, i em té ben captivada.

17 07 2011
Botika

Només he llegit Tren a Puigcerdà i em va agradar. Però potser esperaré un moment adient per llegir-lo, després de la teva ressenya.
Bones vacances i bones lectures!

24 07 2011
Miquel Riera

la portada no li fa justícía

15 04 2012
S’acosta St Jordi, quins llibres ens durà el drac, aquest any? « Viu i llegeix

[…] als qui busquen arrels en les coses senzilles , La nevada del cucut de la Blanca Busquets, que ens fa veure que el patiment no té època, però reconeguem que les […]

31 07 2012
La nevada del cucut | Un racó per llegir

[…] se n’ha parlat als blogs ViuiLlegeix, l’Espolsada, Bloc del Cal, Un altre invent i Nosaltres llegim.  Rate this:Share […]

Deixa un comentari

