Un año de escuela en Trieste. Giani Stuparich

8 09 2011

Edda Marty va a l’institut de nois per tal de poder fer l’examen d’ingrés a la universitat i per desempallegar-se de les noies insulses de la seva escola. Una noia en una classe poblada exclusivament per nois, trenca l’harmonia i el tirat de vida habitual de l’institut. L’aplom i aparent seguretat de l’Edda els desconcerta a tots i, per ningú, l’institut no tornarà a ser el mateix. Amor, mort, traïcions, dubtes i pors, tot es barreja en la vida d’aquest grup d’adolescents.

Tot ell és molt poètic. Una altra petita joia que vaig descobrir a ca l’Espolsada

Ara tinc pendent de llegir, del mateix autor, l’illa

El que en diuen per la xarxa

L’espolsada

Liber, libro, liber

el placer de la lectura

l’editorial Minuscula, un encert d’editorial que treu llibres que nomes de veurel’s fa ganes de llegir-los i tenir-los

Anuncis

Accions

Information

7 responses

8 09 2011
Rita

Me’ls he llegit tots dos i em van agradar. Sobretot L’Illa!

10 09 2011
diguemariadna

… El vaig llegir amb moltes ganes però, tot i agradar-me, no vaig trobar allò que captiva i que és latent a L’illa…

11 09 2011
bet

L’Illa em va agradar molt.

13 09 2011
SU

“L’illa” em va agradar molt i fins i tot em sembla que vaig escriure un apunt força decent!!!

Queda anotat aquest… Per quan? Ah!

Una abraçada!

Com sempre, et llegeixo i en frueixo.

SU

18 09 2011
iluro

Vaig conèixer Stuparich i Minúscula de rebot el passat Sant Jordi gràcies a “L’illa” i fou una grata sorpresa.
Com dius, els llibres de Minúscula són una temptació.
Pel que fa al llibre, molt tendre i poètic però jo prefereixo “L’illa”, amb més material per treure’n suc: la relació pare-fill, la pèrdua, la mort, l’amor,… Ja ens ho diràs!

18 09 2011
viuillegeix

M’ha quedat clar: l’illa puja punts al sac de recomanats. Gràcies!!

19 09 2011
David

No sé si dir-ho; sonarà repetitiu, però… L’illa és una llibre immens! Bé, ja ho he dit. Ara em toca llegir aquest que recomanes, que segur que també està molt bé. Salut!

Deixa un comentari

