Els meus amics quellegistes

18 09 2011

Aprofitant la setmana del llibre en català, ahir el QL va organitzar una trobada multitudinària i molt divertida

La Carlota, administradora i alma mater del QL, va engatussar alguns quellegistes per que pugèssin a jugar a l’escenari amb en Marius Serra i l’Oriol Comas ( coneguts verbivors i malalts de jocs de llengua), apadrinats per un ventall d’autors de luxe: Ramon Solsona, Antoni Pladevall, Gemma Lienas, Anna Manso, i David Nel•lo. Una servidora, amb la inconsciència que em caracteritza en algunes ocasions, va dir que “oi tant que em faria gràcia participar-hi”, sense saber ni tan sols de què anava la moguda. Haig de dir que a aquestes alçades ja tinc confiança absoluta en la Carlota, que sempre té l’orella a punt i els ulls ben oberts a tota idea que proposem els quellegistes i mima el fòrum com si fos la seva criatura. Així doncs, fent confiança als motors que no paren del QL? , cinc quellegistes vam pujar a l’escenari amb intriga però amb moltes ganes de passar una bona estona, cadascuna apadrinada per un escriptor. Compartir joc amb en Ramon Solsona va ser un privilegi, fèiem un bon equip i sumant dubtes vam trobar solucions. I finalment rebre de mans seves un exemplar de l’home de la maleta signat i dedicat, em va acabar d’arrodonir la festa .

La resta de la trobada… magnífica. Com totes. Descobrint les novetats que ens esperen al fórum. Posant cara i somriure a una colla de quellegistes que estrenaven presencialitat. Retrobant vells amics d’altres trobades. Petant la xerrada al voltant d’una taula. I en marxar, la magnífica i ja vella coneguda sensació d’haver passat una tarda agradable entre amics. Els llibres uneixen més que moltes famílies .

Si voleu saber què és per a mi el quellegeixes, mireu aquest video on hi surten alguns dels meus amics quellegistes. Ho subscric tot. Com diu la Carla, hi ha gent molt maca

.

Com que veig que el vei rondina, us deixo la noticia de vilaweb amb el video corresponent, on, en algun  moment, se’m sent llegint la frase que en Ramon i jo vem formular després de consultar la bola de vidre.

I en el quellegeixes han penjat unes boniques fotos de tota la colla pessigolla

I aqui hi trobareu la verídica i divertida crònica del veidedalt

 

Accions

Information

12 responses

18 09 2011
Màgia

M’ha agradat molt poder veure les cares dels Quèllegistes i sentir les seves opinions sobre el fòrum. Veig que la trobada va ser tot un èxit, és una notícia fantàstica! Tot i així, haig de reconèixer que em sap greu no haver-hi pogut assistir i que em feu una miqueta d’enveja…

Ens llegim! 😉

18 09 2011
iluro

Ei, hi ha imatges de la teva “actuació” amb en Ramon solsona damunt l’escenari?
Vas per camí d’entrar en l'”star system” literari!

18 09 2011
Carla

Molt bé, Viu! Una crònica estupenda d’una tarda molt divertida. Ja sabia que eres tan bona amb el teclat com amb la càmera de fotos, però sempre és un plaer afegit comprovar-ho.

18 09 2011
hiniare

Jo també m’hi sento “en família”. Vau estar trencadors a l’escenari, suposo que la setmana que ve tindrem les imatges. El QL? està imparable, fins i tot vau fer entrar Catalunya a l’ONU!!!

18 09 2011
LaMirandolina

M’ha agradat veure qui forma part dels quellegistes. Fa temps m’hi vaig inscriure i fins i tot hi vaig participar, però ho he abandonat, ho reconec. I mira, aquesta entrada m’ha fet venir ganes de tornar-hi. Però ara que tinc la pàgina oberta, em costa moure-m’hi, trobo que no és una interfície gaire intuïtiva (o potser sóc jo, que no hi estic avesada).

18 09 2011
elveidedalt

Ei! I una foto teva què, eh? Ja veig que vas d’estrella mediàtica! 😉 Un bon vídeo per una bona gent. Com tots els que ahir ens vam aplegar. Que segueixi la lletra!

18 09 2011
Botika

Gràcies per aquest vídeo! Em sap molt greu haver-m’ho perdut, veig que va ser un èxit. Espero poder anar la pròxima trobada.
Salutacions!!!

19 09 2011
la iaia

Jo també aprofito per donar les gràcies a tothom! Vaig passar-m’ho molt bé, i va ser molt entretingut, suposo que en veurem més detalls.

19 09 2011
viuillegeix

Màgia, et vam trobar a faltar fent de reporter tribulete

Iluro, ja he penjat l’enllaç de vilaweb on comparteixo escenari amb la Giralluna

Carla, és molt més cómode parapetar-se darrera la càmera

Mirandolina, per entrar al Ql , poc a poc i bona lletra, és cert que hi ha moltes coses i pot atabalar una mica. Busca referencies concretes i aniràs trobant fils interessants. Segur que ens llegirem més al QL!

Vei, a les seves ordres! ja he penajt fotos i videius, apa!

Botika, ja saps el pa que s’hi dona a les trobades. Tornarem a coincidir!

La iaia, si que ens ho vem passar bé, si.

20 09 2011
Glòria

Viu i llegeix!
Em va encantar conèixer-te i saber que véns de tant en tant pel meu poble!
Una crònica estupenda i ho vau fer molt i molt bé al concurs!!!
Vaig haver de marxar rapidet perquè la petita ja estava cansada, però m´hauria encantat tertuliejar amb vosaltres una bona estona…bé, a la propera!

Salutacions a tots!
Turmix

24 09 2011
viuillegeix

Turmix, envantada d’haver-te conegut també. A la propera ja seguirem la tertúlia

21 10 2011
L’home de la maleta. Ramon Solsona « Viu i llegeix

[…] regalin llibres, però quan el regal ve del propi autor, dedicat i acompanyat d’una bona estona de jocs entre amics del quellegeixes, és el summum dels plaers lectors.  . I no diguem si, a més, el llibre m’agrada… […]

Deixa un comentari

