3 anys de vida i llibres

11 10 2011

Tot just ara fa 3 anys va començar aquesta petita aventura amb una declaració quellegista solemne. Entremig han passat 218 entrades, 157 llibres, han tret el nas prop de 45500 visitants que han deixat mil-i- pocs comentaris:  déu n’hi dó quina xerrera tenim tots plegats!

El que més m’ha agradat de la vida blogaire ( i de la vida quellegista, no cal dir-ho) és la coneixença d’altres blogaires i quellegistes, a travès de les pantalles o en vivo y en directo. Un plaer , amigues i amics.

Per celebrar tan insigne aniversari us convido a tots a llegir el que més us vingui de gust. Apa, afanyeu-vos que passo llista i a qui enxampi sense llibre paga penyora.

Accions

Information

17 responses

11 10 2011
òscar

Ostra, varem començar aquesta aventura amb només un dia de diferència. Ens anem 🙂 poc a poc fent vellets!!!

Moltes felicitats ja que, sóc conscient, mantenir un bloc tres anys és un exercici d’equilibri de moltes coses que no sempre és senzill.

11 10 2011
Màgia

Feliç aniversari! I que poguem gaudir del blog molts anys més!

11 10 2011
diguemariadna

… Moltes felicitats…

11 10 2011
Botika

Felicitats i que duri molts anys més!
Per cert, la foto és maquíssima.

11 10 2011
carina

Moltes felicitats i a fer-ne molts més. Salut i llibres!

11 10 2011
SM

Feliç aniversari i que duri molts anys més! Aquí ens tindràs, disposats a continuar xerrant…

11 10 2011
elveidedalt

Jo no et felicito. No t’estic amic. Has ressenyat més llibres que jo. Però perquè vegis que no sóc venjatiu, et dedicaré la propera ressenya. El llibre que llegeixo, t’agradarà.

I valens…, d’acord,…FELICITATS!… Ja pots obrir el cava, caram! Que tenim set!

12 10 2011
Mireia

moltes, moltes moltes felicitats i bones lectures

12 10 2011
viuillegeix

Òscar, no ens fem vells, home, adquirim experiència!!! Moltes felicitats a tu també per la tossuderia de mantenir un blog durant tres anys

Màgia, espero gaudir també de la teva companyia mentre tingui corda

Ariadna, gàcies, en vida teva

Botika. Anant de viatge per una carretera hinòspita de cop vaig dir, para, para, para !!! el meu marit es va pensar que em passava alguna cosa… vaig saltar del cotxe per fer la foto

Carina, llibres i salut per llegir-los

Salvador, si, ja veig que la xerrera no para

vei, ara no em facis un “me enfado y no respiro”, home!! ja saps que la quantitat no és important..

Mireia, bones lectures, i seguim inventant

12 10 2011
L'Espolsada

Per molts anys, per molts llibres i per molts posts més!

12 10 2011
hiniare

Només la feinada d’opinar sobre tants llibres ja té mèrit (no ens haurien de pagar per això?). L’amistat blocaire és personal i pausada, i això m’agrada enmig del brogit d’internet. Una altra cosa estranya, també perdura en el temps. Jo no compto els anys, però espero que ens puguem llegir per molt temps,
h.

12 10 2011
SU

Per molts anys, estimada!
La blogosfera “enganxa” perquè persones com tu la feu especial… Que no s’acabi la festa!

Salut i bones lectures!

SU

13 10 2011
viuillegeix

Fe, hiniare i SU, he tingut el plaer de coneixer-vos gracies a la blogosfera i el QL? i això ja paga la feina que pugui dur ressenyar llibres. Seguirem llegint i seguirem llegint-nos. Una abraçada

13 10 2011
CarmeT

Enhoraboníssima, viu!
No deixis d’escriure, compartir i recomanar-nos lectures.
Ja has bufat espelmes pensant un desig?

14 10 2011
LaMirandolina

Enhorabona! No és gens fàcil mantenir un bloc durant 3 anys…!

14 10 2011
SU

El plaer és infinitament meu… No afluixis! Petonàs! SU

14 10 2011
viuillegeix

Carme, un dels meus desitjos és que els autors que m’agraden no deixin d’escriure
Mirandolina, les coses que m’agraden les puc fer durar 3 anys o tota una vida 🙂
Su, al final em faràs posar vermella !

Deixa un comentari

