Que es renovi l’aire

24 12 2011

Fa un any  us parlava de balanços i equilibris, d’abismes que ens allunyen i de ponts que ens acosten.

Comencem un nou cicle amb un nou somriure, o amb el somriure de sempre , que potser a aquestes alçades està una mica esgotat despres de les dificultats de tot l’any, però seguim utilitzant l’humor com a font d’energia per avançar.

Als meus quarantamolts estic orgullosa de les arrugues que m’han donat els meus somriures i de les lluites que he presentat per defensar el que he cregut.  Però els anys també m’han ensenyat que a vegades cal retirar-se a temps i que perdre batalles tampoc no és tan greu si tenim clar cap on anem.  Les batalles del dia a dia es veuen ridícules quan es miren de lluny i amb un ull tancat , i te n’adones de que no valen la pena quan el preu que pagues et menja el somriure.

Tanquem portes, obrim finestres, que es renovi l’aire. Sortim a badar i a fixar-nos en les oportunitats que passen i aprofitem només les que ens duguin cap a una vida millor.  I això si, que res no ens faci perdre el somriure i el bon humor.

I un any més us desitjo bon humor i bons llibres per aquestes festes i per l’any que s’acosta.

Anuncis

Accions

Information

8 responses

24 12 2011
elveidedalt

Ui, ui, ui…! T’has fet un lífting? 😉 De cos o d’ànima? Sa`pigues que no et cal per seguir.nos somrient, i escrivint-nos ressenyes tan elegants! Molt bon 2012! Records!

24 12 2011
Botika

Pels que no som creients aquesta època és ben bé el que dius, un nou cicle que comença amb el solstici d’hivern. Que sàpigues que m’he sentit molt identificada amb el que dius “als meus quarantamolts…”, no canvio aquesta edat pels vint-i-pico.
Et desitjo també un bon 2012 ple de temps per llegir bons llibres i per fer-nos ressenyes als teus seguidors. 😉

24 12 2011
hiniare

Paraules sàbies. Jo també et desitjo a tu i a tothom bons somriures i bones lectures, dues de les coses que fan que la vida sigui bona. I que ens continuem retrobant per aqui (o per on sigui) per molt temps 😡

25 12 2011
viuillegeix

Vei, un lifting!! no seria mala idea, ja sé qué demanraé per reis

Botika, als vint tampoc no hi torno!!

Hiniare, una bona cosa anar-nos trobant, quin regal això del mundillo 2.0!!

25 12 2011
lluna

Amb aquestes paraules jo també m’hi sento identificada. Deu ser que també he passat la barrera dels quaranta, que ho fa veure tot d’un altre color i que tot i que no ens agradi fer anys no tornaríem pas enrere.
Bones festes i bones lectures!

8 01 2013
Bon any « Viu i llegeix

[…] cop i volta em trobo que ja ha passat un any llarg des del dia que recomanava obrir finestres per renovar l’aire i sortir a badar en busca de noves oportunitats. Han passat coses i llibres al llarg […]

25 05 2013
josep

paraules molt encertades i també diria maravilloses.
M’agradaria compartir aquesta reflexió;Sovin tinc la sensació de que vull pensar res peró no puc trobar el llenguatge que coincideixi amb el pensament.Per més que queda reduit a una sensació,a un pensament no acabat.

1 06 2013
viuillegeix

josep, celebro que t’hi identifiquis

Deixa un comentari

