Bon any

8 01 2013

1_mafaldaDe cop i volta em trobo que ja ha passat un any llarg des del dia que recomanava obrir finestres per renovar l’aire i sortir a badar en busca de noves oportunitats. Han passat coses i llibres al llarg d’aquests 12 mesos. De coses n’han passat moltes : m’he dedicat a redecorar la meva vida, però no només amb una capa de pintura, nooo!! he fet obres de fons, no m’hi poso per poca cosa. Apa, fotem-ho tot del revés, a veure si amb una nova prespectiva tenim noves idees! La feinada d’anar recolocant peces, retornejant-ne algunes, fent-ne de noves i que tot torni a rodar m’ha demanat una energia que ha hagut de sortir del llegir i de l’escriure, per això han passat pocs llibres i pocs posts.  Tard o d’hora, en el nou ritme, hi acabaran encaixant els llibres amb la mateixa potència d’abans, espero.

La llista dels llegits el 2012 no és tan llarga com la d’anys anteriors, però el que he llegit ho he disfrutat de debò. I he començat l’any llegint filosofia: Todo mafalda. Aquesta nena que va nèixer més o menys com jo i que no acaba de creixer mai, va sembrant preguntes que a vegades són com un cop de martell al cap i sempre arrenquen un somriure, quan no un esclat de riure directament.

Que tingueu un bon any, ja sigui continuista o de renovació. Si pot ser, envolteu-vos de gent amb qui no hi desentonin els somriures i sobtetot no us oblideu del vostre: us el poseu de bon matí tot sortint de la dutxa i procureu que us duri tot el dia.


Accions

Information

7 responses

8 01 2013
Roser

Bon any nou! Això de redecorar deu cansar un munt! Per ser que dius de t’ha tret temps del llegir i l’escriure n’has llegit força, de llibres.
Intentaré seguir el teu consell i aixecar-me sempre amb un bon somriure. La mafalda no s’equivoca mai!

8 01 2013
Botika

Molt bon any!!! Et trobava a faltar! Espero que aquest nou any et porti moltes coses bones en aquesta redecoració que has fet.
A mi també m’agrada molt la Mafalda 😉

8 01 2013
elveidedalt

Tu no deus ser una mica Mafalda, em sembla a mi…?
Bon any!

8 01 2013
Marga Losantos

Llegint-te m’he imaginat els somriures preparats damunt del llit, amb la roba del dia. La primera cosa que ens posem, i que hem de cuidar perquè no s’embrutin massa ni es facin malbé.
Estic segura que un cop acabada la redecoració tornaràs a llegir. Potser canviarà el temps de lectura, els moments que hi dediques, però llegiràs i escriuràs, perquè nosaltres et puguem llegir😀

9 01 2013
Laura T.

Bé, doncs situada ja en el teu nou decorat, que et somrigui el 2013 i et dongui temps pel que tant t’agrada: visquis i llegeixis.

9 01 2013
Imma C.

Coincidim amb alguns, compartim descoberta amb els llibres de la Tina Vallès, molt recomenable!

“El perquè de cada cosa,
el per qui de cadascú.”

FRANCESC CATALÀ. Camins

BON ANY 2013 i Bones Lectures!!

10 01 2013
viuillegeix

Roser: fem cas a la Mafalda i el ón anirà millor, segur
Botika: bon any ple coses bones també per a tu
vei: jo Mafalda, tu Miguelito, d’acord?
Marga: em faràs posar vermella. I ja buscaré nous moments per llegir
Laura: busco energia i temps per a viure i llegir
Imma: Tina Vallès ha estat un dels descobriments de l’any, és una joia

Deixa un comentari

