Més recomanacions per Sant Jordi

22 04 2013

llibres_donar

Us recomano que demà sortiu a buscar el llibre que us espera. L’identificareu, , és fàcil si hi poseu la mirada adequada, una mica de valentia i us oblideu de totes les llistes, porres i recomanacions que s’han publicat darrerament. Actueu amb cautela, dissimuleu, no mostreu un especial interès per cap dels títols, autors o editorials que se us oferiran demà en forma de piles enormes o d’escampall en un taulell. Agafeu-ne un per sorpresa, obriu-lo a l’atzar i llegiu un parell de paràgrafs. Si al segon paràgraf encara sentiu el brogit de la gent que tria i remena llibres la vostre costat, tanqueu-lo i proveu-ne un altre. Si les paraules s’encadenen i activen un somriure dins vostre (ni que sigui petit i tímid) que es deixa veure entre trepitjada i cop de colze davant la parada, ja podeu demanar a caixa que el cobrin i us l’endueu posat sota el braç , que ja heu trobat el vostre llibre. Cal paciència i rondar unes quantes piles de llibres, però al final acabareu trobant vostre llibre de Sant Jordi, personal i transferible . Potser el llibre que us espera demà no apareixerà a cap llista, però serà el vostre i segurament us farà feliç unes hores , i això tothom sap que té efectes beneficiosos per a la salut.

Que tingueu un Sant Jordi feliç entre llibres i al gent que us estimeu. El meu ho serà, segur.


Accions

Information

6 responses

22 04 2013
elveideddalt

Igualment, Esperem sobreviure entre els rius de gent que s’amuntegen arreu!

22 04 2013
Roser

Em sembla molt bona idea! Així ho faré i com el veí de dalt espero sobreviure entre la gent.

22 04 2013
LaMirandolina

Ostres! La meva tècnica per triar és força similar: sempre llegeixo el darrer punt i a part del llibre, encara que només sigui una frase. Si em deixa “regustet”, al sac. BON SANT JORDI! Per cert, quan serà festiu?

23 04 2013
Glòria Planas

Igualment, Viu!
Molt bon Sant Jordi i…jo també tinc una tècnica similar…em deixaré enamorar una diada més…a veure qui em sedueix!!!!

23 04 2013
Rosa

Ahir vaig seguir els passos que descrius per la tria dels llibres! Avui toca regalar i olorar l’ambient. Feliç Sant Jordi amb molta seda i poca espina!

23 04 2013
viuillegeix

vei, aquest any m’he llençat a l’esport d’aventura i he deixat que em matxuqués la gentada de Rambla catalunya i les rambles a mitja tarda. Apart dels llibre, també m’agrada mirar la gent!!
Roser, espero que hagis sobreviscut!
Mirandolina, és un festiu en el que s’ha de treballar , però avui tothom tenia el cor de festa!

Glòria: espero que el joc de la seducció hagi funcionat

Rosa: efectivament, moooolta seda, molts llibres i poca espina

Deixa un comentari

