La hija del caníbal. Rosa Montero

15 07 2013

Aquest libre em va arribar a travès d’un dels intercanvis de llibres que es fan a les trobades presencials del quellegeixes.  Són intercanvis sorpresa, emboliquem els llibres amb paper de diari, els apilem i cadascú n’agafa un ( o tants com n’ha portat) A vegades cauen autentiques perles fruit de la generositat quellegista,  i a vegades  són llibres que mai hauria comprat o agafat d’una biblioteca i que sovint sorprenen agradablement.

A la Rosa Momtero l’he llegit a El Pais i no estava a la meva llista d’autors pendents, però m’ha agradat llegir aquesta novel·la. Es podria dir que és una novel·la policíaca amb un toc d’humor, una bona dosi de denúncia social  i amanida amb una mica de reflexió sobre les relacions humanes i els estereotips que en fem.

Els ingredients? Un segrestat, un vell anarquista que amaga moltes històries sota el seu posat de jubilat  respectable, un jove a ultrança  en tots sentits, polis i politics corruptes, el canibal, un actor  que no estan en el seu millor moment … I al centre de l’huracà, la protagonista,  veient com la vida se li capgira de dalt a baix , esperant enfonsar-se, però no, es veu que el que necessitava era una bona sacsejada per  recuperar-se a ella mateixa.  Moraleja de la història: estigues alerta,que quan menys t’ho esperes, et retrobes a tu mateix, i això sempre és una bona notícia .

Ara que venen temps de platges i viatges amb temps d’espera, La hija del canibal pot ser una bona opció per passar una bona estona


Accions

Informació

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s




A %d bloguers els agrada això: