Cinc anys

8 11 2013

13_10 firanticEn broma, en broma, per aquestes dates, dia més dia menys, fa 5 anys que comparteixo a la xarxa el que em fan sentir els llibres. 

Més de 88000 visites, 282 entrades, 1452 comentaris ( quina xerrera teniu, tots plegats!!!) ,  150 autors i gairebé 200 llibres comentats ….. El que més aprecio d’aquests anys i del que m’ha aportat el blog, és la gent que m’ha permès de conèixer: un luxe i un tresor amb el que no comptava quan va començar aquesta petita aventura.

Si voleu celebrar amb mi aquest aniversari, prepareu-vos la vostra beguda preferida ( ja sigui te, cava o un bon vi) i us la beveu a la  salut de tots els que encara anem llegint.Jo buscaré un vinet negre de la terra i brindaré a la salut de tots vosaltres . 

I no us talleu, segui entrant, triant i remenant!!!!

SALUT I BONA LECTURA

Anuncis

Accions

Information

13 responses

8 11 2013
Palimp

Dit i fet! A la teva salut i per cinc -o cinquenta- anys mes!

8 11 2013
Quadern de mots

Doncs, felicitats i, xin-xin, salut!!!

8 11 2013
Elveidedalt

Nena! Que baixo amb un Cardhu 10 anys per fer un mano a mano…,

8 11 2013
L'Espolsada

Salut i per molts llibres, compartits és clar!

8 11 2013
Marga Losantos

I que per molts anys seguim gaudint de les teves paraules i compartint lectures. Buscaré un vi especial per brindar per tu, pel teu blog i sobretot pels llibres, que ens acompanyen al llarg del cami.

8 11 2013
Susanna

Que no pari aquest blog ni els bons llibres ni les ganes de llegir i de compartir la passió per la lectura! He dit! I ara mateix aixeco la meva copa: un plaer llegir-te, per molts anys!
SU

9 11 2013
XeXu

Jo vinc amb la meva ampolla de Martini sota el braç, i em sembla que per celebrar aquestes xifres me l’acabaré tota sencera! Tens gel? Si en voleu us en dono, però jo vaig fent. Moltes felicitats, per l’aniversari i per tanta feina feta. A seguir endavant, no? I que no ens faltin els llibres!

9 11 2013
viuillegeix

quadern de mots, que per molts anys poguem brindar

vei, tu sempre tan cavaller, convidant a tort i a dret

Fe, el meu blog s’alimenta, en bona part de la lecturina que s’escampa des de l’espolsada

Marga, seguirem compartint lectures i coses de la vida

SU, has dit, i no callis mai, porfapils!

Xexu, oido cocina, una de gel!!! però despres no et queixis si et ballen les lletres!

11 11 2013
Rita

Moltes felicitats per aquests cinc anys i moltes gràcies per totes aquestes bones ressenyes!!!

Jo brindo amb cava que m’encanta i és bo per celebrar coses bones. 🙂

11 11 2013
viuillegeix

Rita, sempre fa goig retrobar-te virtualment ( i presencialment, no cal ni dir-ho) . Brindis a la teva salut!!

12 11 2013
Salvador Macip (@macips01)

Moltes felicitats! Una xifra motl respectable, ja!

12 11 2013
Botika

Moltes felicitats!!! Espero gaudir molts més anys de les teves ressenyes.
Salut i llibres!

12 11 2013
viuillegeix

Salvador, un honor tenir un visitant que és dels més veterans de tots els blogaires que es fan i es desfan!!

Botika que poguem gaudir també de les teves per molt de temps

Deixa un comentari

