Matí de reis

6 01 2014

NTC_4731Matí de reis tranquil, això és el que passa quan la canalla creix. Tot i que els habitants de casa són uns ganàpies, els reis continuen deixant els regals a la nit i si s’oblidessin de les xuxes, els ganapies en qüestió es tornarien republicans de totes totes.  Els Borbons no ens fan cap falta, però deu nos en guard de deixar de confiar en Ses Majestats els Reis d’Orient!!

Mentre fem gana per els canelons de  la mare, que podrien optar per algun estel Michelin  sense cap mena de dubte, m’entretinc a fer balanç de les lectures de l’any  i a remenar les llistes de lectors  de confiança per anar configurant la meva llista de desitjos per el 2014.  Al facebook de l’espolsada  hi ha també la interessantíssima llista dels més venuts al 2013, en català i en castellà.  Alguns ja els he llegit, d’altres ja estan a la llista d’espera.  Ja sabeu que l’Espolsada és aquella estranya llibreria on NOMES hi venen llibres i on t’enduries el 80 % del que hi ha exposat i el 100% del que et recomana la llibretera , per això la seva llista dels més venuts no te res a veure amb les llistes dels mes venuts del FNAC o del CorteIngles, i per això val la pena agafar el cotxe i anar a passar unes hores a la llibreria a remenar llibres tranquilament abans de decidir quin serà el proper botí de lectures.

Espero que els reis i la vida sigui generosa amb vosaltres i que tingueu un 2014 ple d’hores per  viure i llegir al costat de qui més us estimeu.

Anuncis

Accions

Information

5 responses

6 01 2014
XeXu

Els Reis s’han portat bé i m’han portat dos llibres més per llegir, com em coneixen! De la teva llista només coincidim en Victus, que m’estic llegint actualment, no em diguis que l’has abandonat! A mi m’està agradant, a veure què en penso al final. Per moltes lectures aquest 2014!

7 01 2014
viuillegeix

El Victus el vaig deixar perquè el personatge no em va convèncer gens ni mica. A més les novel·les d’aventures i històriques no són el meu fort…

7 01 2014
Botika

M’ha passat com tu, aquest any he llegit menys que d’altres. Gràcies a tu he descobert la Tina Vallès, no l’hauria triat mai per iniciativa pròpia.
Molt bon any i bones lectures pel 2014!!!

10 01 2014
L'Espolsada

Ostres, ostres quines xuxes… el proper dia que vinguis de visita jo vull un pot com aquest! Una abraçada i gràcies per les paraules!

10 01 2014
viuillegeix

el tindràs, Fe , els reis em van explicar d’on les treuen 🙂

Deixa un comentari

