viure, llegir….

19 03 2014

No sempre podem triar el tempo de la vida, sovint només podem somiar que ens passen algunes coses, però a vegades la vida dona sorpreses i les acumula al mateix temps, no fos cas que ens avorríssim. Coses que il·lusionen, que no et ve de gust deixar passar, altres que t’arrosseguen i les de més enllà que no voldries, però que no hi ha més remei … i el dia continua tenint 24 hores que bateguen amb els seus minuts de llum i d’ombres. Hi ha dies que en respirar sembla que et falti l’aire i se t’instal·la un buit a la boca de l’estomac, i d’altres és el somriure el que se t’instal·la a l’ànima i només tens ganes de seguir endavant com si les energies fossin eternament renovables.

La feina i la vida se’m mengen les hores , però encara n’esgarrapo per llegir i entrar en universos literaris que mitiguen alguns neguits. Viure i llegir, els dos platets de la balança que sovint s’equilibren: la vida dona llibres i els llibres donen vida. Segueixo amb la vida i les lectures que s’alimenten mútuament, però per un temps deixaré d’alimentar el blog amb les meves paraules.

 Gràcies per acompanyar-me fins avui, ni en els somnis més optimistes havia previst tan bona companyia.

A reveure, tard o d’hora tornaré.

Bona vida i bones lectures

1-NTC_4808

 


Accions

Information

9 responses

19 03 2014
L'Espolsada

Oh! No deixis de dir coses, pren el temps que calgui però torna. Jo em conformo amb les visites en persona😉

19 03 2014
genis

Confio i espero que la teva abscència sigui més breu que la meva i que la literatura (en actiu i en passiu) continui una prioritat a la teva vida…Salutacions!!

19 03 2014
XeXu

És una pena deixar el blog aparcat una temporada, però com dius, la vida és la que tria moltes vegades. El que segur que no et faltaran seran lectures, segueix gaudint dels llibres, ja trobaràs algun moment per explicar-nos les teves experiències lectores. Sort i a reveure.

20 03 2014
Rita

No puc dir res d’això de plegar perquè jo també ho vaig fer, però egoistament em sap greu perquè com saps jo et seguia llegint i em seguies guiant.. 🙂

Que et vagi tot molt bé!

Petons,

21 03 2014
Botika

Viu molt i llegeix molt , et trobaré a faltar. Potser ens trobarem en una altra cursa😉

Una abraçada!

21 03 2014
viuillegeix

Fe, el teu reducte alimenta les meves estanteries, o sigui que no faltaran les visites a ca l’espolsada

Genis, hi ha coses que m’ocupen la vida, pero tinc clares les prioritats. Podem montar un bookcrssing a l’ED

Xexu, seguire llegint llibres i blogs i segur que de tant en tant se m’escapa algun post🙂

Rita, m’encanta saber que encara corres per la xarxa en silenci. Per a guia de lectures… l’Espolsada

Botika, sens dubte que seguirem trotant entre llibres i ens retrobarem en les curses de la vida

gràcies per acompanyar-me

25 03 2014
CarmeT

Ohhh! Espero que premis el “pause” per un motiu bo i que ben aviat tornis a prémer el “play”. T’esperem. Una abraçada.

5 04 2014
Gina

Oh…ara que descobreixo aquest blog… Espero que ben aviat deixis que brollin paraules perquè omplin aquesta pàgina i juntament les nostres vides i puguin saciar la nostra set de curiositat, lectura i alegria… FINS AVIAT?

21 04 2014
elveidedalt

Bé, noia…Estem igual, eh? Alacaiguts però no morts… Anem fent, però. Anem llegint, Anem escrivint. I anem sabent l’un de l’altre. Ja sap que vós sou un dels meus blogs de referència…Sort amb els quefers habituals!

Deixa un comentari

