Setmana del llibre en català

18 09 2010

Hi he anat a donar un vol aquest matí.

Resultat: una subscripció a una revista, dos llibres ( el ball d’Irene Némirovsky i  Pedres de toc de Carme Torras), un desgast de força de voluntat per no desdinerar-me comprant-ne tres o quatre més, un llibre intercanviat al Boockcrossing del QL (m’ha tocat l’Eneida de Virgili amb un exlibris amb caracters grecs, japonesos i potser indis), una estona de fer-la petar amb l’Admina i l’Atzavara ( les simpatíquíssimes “jefas” del QL),  uns quants punts de llibre i un grapat de “pegatas” del QL, una bona estona sentint en Jaume Subirana presentant el llibre 50 poemes per saber de memòria seguit d’una estona deliciosa sentint a espontanis recitant poemes de memòria o llegint-los del llibre.  Ah! i la trobada casual d’una molt bona amiga de l’adolescència, que feia anys i panys que no vèia.

Un matí de dissabte diferent.  🙂

A la foto: en Jaume Subirana i l’Admina recitant El pi de Formentor. Aquest quasi me’ l sé de memòria i quan el canta la Bonet, m’emociona.


Accions

Information

6 responses

18 09 2010
marta

Jo hi he anat una miqueta més tard i també he vist aquesta planteta de l’ikea que surt a la fotografia 🙂 He anat a veure la presentació del llibre Sara la dona sense atributs del Carles Cortés. Molt recomanable

18 09 2010
viuillegeix

Vaja marta, potser t’he vist. Eres aquella que miraves llibres?

18 09 2010
kweilan

A mi també m’encanta el pi de formentor. I lo de refrenar-se per no comprar més del compte a la llibreria…no saps com t’entenc. Bon cap de setmana!

21 09 2010
Màgia

Jo vaig passar-me per la delegació de Sant Cugat, però ni punt de comparació amb Barcelona o amb les carpes de l’any passat. Al matí no hi havia ni una ànima i sabia greu, veure tants llibres i tant poca gent. Suposo (i espero) que a Barcelona la cosa va anar diferent!

22 09 2010
hiniare

Endevina qui va deixar l’Eneida… 😉
L’ex-libris és un símbol de la meva persona i del meu amor per les lletres. Als propers intercanvis el trobareu a més llibres.
Em fa il·lusió que l’hagi trobat algú que conec…

26 09 2010
Trobada de quellegistes amb Carme Torras « Viu i llegeix

[…] faltar l’intercanvi de llibres ni el tràfic de punts de llibre. L’Admina (una de les simpatíquíssimes “jefas” del QL) també va venir i ens va portar una bona colecció de punts del QL amb les caricatures que tant […]

Deixa un comentari